Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen
  • Home
  • Onze school
    • Waar staan wij voor?
    • Ons team
    • Onze identiteit
    • Onze schoolgids
    • Stichting CPOW
  • Praktische informatie
    • Schooltijden
    • Schoolvakanties en studiedagen
    • Aanmelden
    • Privacyreglement
    • Smartphone-smartwatch-beleid
  • Ouders
    • Medezeggenschapsraad
    • Oudervereniging
    • Inloggen Social Schools
    • Klachtenregeling
  • Partners
    • Forte Kinderopvang
    • Brede School Beemster
    • SPURD
    • Muziekschool Waterland
    • GGD Zaanstreek Waterland
    • Schoolmaatschappelijk Werk
    • Sportify Kids
  • Contact
    • Aanmelden
Samen
Ambitieus
Betrokken
Professioneel

  • Medezeggenschapsraad
  • Oudervereniging
  • Inloggen Social Schools
  • Klachtenregeling

Klachtenregeling

Interne vertrouwenspersoon, externe vertrouwenspersoon en klachtenregeling

CPOW is een organisatie die streeft naar kwaliteit waarbij veel ruimte wordt geboden aan de professionals en de omgeving. Professionals krijgen de ruimte om kwalitatief goed onderwijs te leveren en doen dit in een succesvol samenspel met ouders en verzorgers. Een succesvolle samenwerking is gebaseerd op communicatie en vertrouwen. Waar mensen werken, kan het altijd gebeuren dat er misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Als de communicatie faalt of het vertrouwen beschadigd is, kunt u ervoor kiezen om een klacht in te dienen. Vaak zien we dat een oplossing kan worden gevonden voor uw probleem en dat de weg van een officiële klacht niet bewandeld hoeft te worden. Door met elkaar te praten en vooral goed naar elkaar te luisteren kan in de meeste gevallen samen een oplossing worden gevonden.  U kunt daarbij geholpen worden door de interne vertrouwenspersoon van onze school. Onze interne vertrouwenspersoon biedt u een luisterend oor en wijst u de weg binnen de school.

Email: internevertrouwenspersoon@cpow-wilgenhoek.nl

De meeste kwesties/klachten over de dagelijkse gang van zaken op school zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, personeel en directie op een juiste wijze kunnen worden opgelost.

Er kunnen natuurlijk situaties zijn waarbij dit niet lukt.  Om ook in die situaties eerlijke behandeling van de kwestie/klacht te kunnen garanderen beschikken we over een voor alle scholen geldende klachtenregeling.

U kunt deze vinden op de website van CPOW: link naar klachtenregeling

Om tot oplossingen te komen of een klacht in te dienen kan ook één van de twee externe vertrouwenspersonen van CPOW benaderd worden. De rol en contactgegevens van de externe vertrouwenspersonen vindt u eveneens via bovenstaande link naar de klachtenregeling.


Snel naar

Schoolgids

Schooltijden

Kind aanmelden

Stichting CPOW

Onze school Waar staan wij voor? Ons team Onze identiteit Onze schoolgids Stichting CPOW
Praktische informatie Schooltijden Schoolvakanties en studiedagen Aanmelden Privacyreglement Smartphone-smartwatch-beleid
Ouders Medezeggenschapsraad Oudervereniging Inloggen Social Schools Klachtenregeling
Partners Forte Kinderopvang Brede School Beemster SPURD Muziekschool Waterland GGD Zaanstreek Waterland Schoolmaatschappelijk Werk Sportify Kids
Contact Aanmelden
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools